Kavos aparatų apžiūra: nešildo vandens

Užsakyti paslaugą

Paslaugų kokybė, didelė ekspertų patirtis ir prieinama remontų kaina. Užsakykite remonto paslaugą internetu ir mes su Jumis susisieksime per artimiausią laiką.
?
Apžiūros kaina nuo 15 € (priklauso nuo kavos aparato)
Aprašymas
Savybės
Atsiliepimai
Apmokėjimas
Pristatymas

Jei pastebėjote, kad kavos aparatas nešildo vandens arba vanduo nėra pakankamai karštas, šis paketas yra skirtas tiksliai nustatyti problemos priežastį ir pasiūlyti sprendimą.

Kodėl aparatas gali nešildyti vandens?
Kavos aparatai gali nustoti šildyti vandenį dėl kelių dažniausiai pasitaikančių priežasčių:
1. Sugedęs kaitinimo elementas (termoblokas)
Kaitinimo elementas atsakingas už vandens pašildymą iki reikiamos temperatūros. Dėl ilgo naudojimo ar elektros gedimų jis gali perdegti arba visiškai sugesti.
2. Termostatų ar temperatūros jutiklių gedimai
Sugedęs termostatas arba jutiklis gali neteisingai matuoti temperatūrą, dėl ko aparatas negali tinkamai pašildyti vandens.
3. Kalkių sankaupos
Kalkės, susikaupusios kaitinimo sistemoje, trukdo šilumos perdavimui arba visiškai užblokuoja vandens tekėjimą, todėl vanduo neįkaista.
4. Elektronikos problemos
Valdymo plokštės gedimai gali sutrikdyti kaitinimo sistemos darbą, todėl aparatas nepajėgia sušildyti vandens.
5. Gedimai vamzdeliuose ar vožtuvuose
Užsikimšę arba sugadinti vamzdeliai ar vožtuvai gali neleisti vandeniui tinkamai cirkuliuoti per kaitinimo sistemą.

Kodėl nerekomenduojama remontuoti savarankiškai?
1. Diagnostikos sudėtingumas
2. Tik specialistas gali tiksliai nustatyti, ar problema yra termobloke, temperatūros jutikliuose, ar kitur. Netinkama diagnostika gali pabloginti gedimą.
3. Specifiniai įrankiai ir žinios
4. Kavos aparatų remontui dažnai reikalingi specialūs įrankiai, kurių paprastai neturite namuose.
5. Rizika sugadinti prietaisą
6. Bandant remontuoti, kyla rizika sugadinti sudėtingas elektronines ar mechanines dalis.


Rekomendacijos klientui: ką galima patikrinti prieš kreipiantis į specialistus. 
Jei jūsų kavos aparatas nešildo vandens, galite patikrinti keletą dalykų, kurie gali padėti išspręsti problemą be specialisto pagalbos. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad sudėtingesniems gedimams taisyti reikalingos techninės žinios.

1. Patikrinkite aparato nukalkinimo būklę. 
Simptomai:
* Kalkės gali užblokuoti kaitinimo elementą arba trukdyti vandens tekėjimui.
Sprendimas:
* Patikrinkite, ar aparatas rodo poreikį atlikti nukalkinimą.
* Atlikite pilną nukalkinimo procesą, naudodami tinkamą nukalkinimo priemonę, skirtą jūsų aparatui.
* Jei problema išlieka, gali būti, kad kalkės jau pažeidė vidines dalis.
2. Patikrinkite elektros tiekimą.
Simptomai:
* Jei aparatas visiškai neveikia arba nepajėgia pašildyti vandens, priežastis gali būti elektros tiekimas.
Sprendimas:
* Įsitikinkite, kad prietaisas tinkamai prijungtas prie maitinimo šaltinio.
* Patikrinkite elektros lizdą – prijunkite kitą prietaisą, kad įsitikintumėte, jog jis veikia.
3. Patikrinkite vandens lygį ir talpyklą.
Simptomai:
*Aparatas gali nešildyti vandens, jei talpykloje nėra pakankamai vandens arba ji netinkamai įstatyta.
Sprendimas:
* Patikrinkite, ar vandens talpykla pilna.
* Įsitikinkite, kad ji gerai pritvirtinta prie aparato.
* Jei yra filtras, patikrinkite, ar jis nėra užsikimšęs.
4. Atlikite aparato paleidimą iš naujo (restartą).
Simptomai:
* Elektroninės sistemos sutrikimai gali trukdyti kaitinimui.
Sprendimas:
* Išjunkite aparatą iš elektros tinklo ir palaukite 10–15 minučių.
* Įjunkite aparatą ir patikrinkite, ar problema išspręsta.
5. Patikrinkite temperatūros nustatymus
Simptomai:
* Vanduo gali būti nepakankamai karštas, jei temperatūros parametrai yra per žemi.
Sprendimas:
* Peržiūrėkite aparato nustatymus ir įsitikinkite, kad pasirinkta tinkama temperatūra.
6. Patikrinkite naudotojo vadovą dėl klaidų pranešimų
Simptomai:
* Aparatas gali rodyti kodą ar pranešimą, kuris nurodo konkrečią problemą.
Sprendimas:
* Peržiūrėkite naudotojo vadovą, kad suprastumėte, ką reiškia klaidos pranešimas.
* Vadovaukitės gamintojo pateiktais sprendimo būdais.

Prevencijos patarimai, kad ateityje išvengtumėte problemų. 
1. Reguliariai nukalkinkite aparatą pagal gamintojo rekomendacijas.
2. Naudokite filtruotą arba minkštintą vandenį, kad sumažintumėte kalkių susidarymą.
3. Laikykitės aparato priežiūros instrukcijų, reguliariai valykite vandens talpyklą ir kavos virimo bloką.
4. Išjunkite aparatą, kai jis nenaudojamas ilgą laiką, kad išvengtumėte elektronikos perkrovų.

PAKETĄ SUDARO:
* Diagnostika:
Atliksime išsamią diagnostiką, kad nustatytume, kas trukdo aparatui šildyti vandenį.
* Išsamios sąmatos paruošimas:
Po diagnostikos parengsime išsamią remonto sąmatą, kurioje bus įtrauktos dalys ir darbų sąnaudos, reikalingos problemai pašalinti. Sąmata bus išsiųsta el. paštu.
* Remonto patvirtinimas:
Remonto darbus atliksime tik po jūsų sutikimo su sąmata ir apmokėjimo.
* Remontas ir testavimas po remonto:
Atliksime remonto darbus pagal patvirtintą sąmatą. Po remonto atliksime testavimus, kad įsitikintume, jog vandens nuotėkiai buvo pašalinti ir aparatas veikia tinkamai.

Savybės

Garantija 3 mėn. atliktiems darbams
Pristatymo / atvykimo būdai *Taikome kurjerio paslaugą (prietaiso paėmimas iš namų)
Sąmatos pateikimo laikotarpis: 2-3 d.d.
Nuotolinė konsultacija: NE
Papildoma informacija: Patvirtinus remonto sąmatą, diagnostikos mokestis bus įskaičiuotas į galutinę remonto kainą.
Atvykimo kaina: Žr. skiltį "PRISTATYMAS"
Paslaugos kaina Apžiūros kaina nuo 15 € (priklauso nuo kavos aparato)
Aptarnaujama teritorija: Visa Lietuva
Remonto trukmė (be detalių): 2-3 d.d.
Remonto trukmė su detalėm (detalės sandėlyje): 3-5 d.d.
Remonto trukmė su detalėm (detalės užsakomos): 3-5 d.d., po detalių gavimo (*detalių tiekimas priklauso nuo gamintojo)
PASLAUGOS KAINA  nuo 1€ (* be detalių)

Pastaba. Jei patikros ar remonto metu nustatysime, kad reikia keisti tam tikras dalis, apie tai informuosime jus ir pateiksime išsamią sąmatą. Sąmata bus išsiųsta el. paštu, o detalės bus užsakytos tik gavus jūsų sutikimą ir apmokėjimą.

Užsakytos paslaugos apima tik nurodytas procedūras, bet gali reikėti papildomų dalių ar specifinių medžiagų, už kurias bus taikomas papildomas mokestis.

Negrąžinamas diagnostikos mokestis: Jei diagnostikos metu paaiškės, kad prietaisui reikia keisti tam tikras detales, kurios šiuo metu nėra tiekiamos, arba kad prietaiso suremontuoti neįmanoma dėl techninių priežasčių, diagnostikos (aparato vizualinės ir techninės patikros) mokestis nėra grąžinamas. Šis mokestis padengia specialisto darbą atliekant išsamią prietaiso būklės įvertinimą ir gedimo diagnostiką.
Taip pat, jei klientas nusprendžia atsisakyti pateiktos remonto sąmatos ir nepatvirtina darbų tęsinio, diagnostikos mokestis taip pat nėra grąžinamas.

Mūsų internetinėje parduotuvėje galite pasirinkti vieną iš dviejų mokėjimo būdų:
Elektroninė bankininkystė:
*Greitas ir saugus atsiskaitymas per Jūsų pasirinktą banką.
Mokėjimas pavedimu:
*Po užsakymo pateikimo, prie Jūsų užsakymo bus sugeneruota išankstinė sąskaita apmokėjimui.
*Apmokėjimą atlikite bankiniu pavedimu pagal nurodytus rekvizitus. 

Jei užsakymo apmokėjimą vykdote per el. bankininkystės sistemą, užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant. Jei pasirenkate kitą apmokėjimo būdą, pavyzdžiui, atsiskaitymą išankstine sąskaita – užsakymą pradėsime vykdyti po gauto apmokėjimo. Paprastai užsakymo tvirtinimas trunka ne ilgiau nei vieną darbo dieną, šventinėmis dienomis ir savaitgaliais užsakymai nevykdomi.

Galimybė pristatyti į servico centrą / adresai:
Kauno padalinio adresas: Taikos pr. 113B, LT - 50456 Kaunas.
Vilniaus pagalinio adresas: Gabijos. g. 38, LT - 06157 Vilnius

Rekomenduojame rinktis kurjerio paslaugą. Pristatymo kaina nuo 10 € (*į priekį ir atgal).

Supakuokite tinkamai:
* Naudokite originalią pakuotę su apsaugomis, jei ji yra išlikusi.
Jei nėra originalios pakuotės, naudokite tvirtą dėžę ir užpildykite tuščias erdves apsaugine medžiaga (pvz., burbuline plėvele, putplasčiu), kad prietaisas nejudėtų siuntos metu.
* Saugiai užsandarinkite dėžę:
Naudokite stiprią lipnią juostą, kad užtikrintumėte, jog dėžė liks sandari transportavimo metu.
* Pažymėkite dėžę:
Ant dėžės užrašykite „Dūžtantis daiktas“ arba naudokite atitinkamas etiketes.
* Užklijuokite kurjerio lipduką.
Kurjerio lipdukas bus išsiųstas nurodytu el. paštu (* užsakius kurjerio paslaugą).  
Laikantis šių nurodymų, jūsų prietaisas bus saugiai pristatytas į serviso centrą.

* Pristatymo būdą pasirinkite krepšelyje. 




Meistras į namus!
Taikoma kurjerio ir meistro paslauga Visoje Lietuvoje. Taupome Jūsų laiką!
Klientų aptarnavimas
Kreipiame itin didelį dėmesį atsakingam bei kokybiškam klientų aptarnavimui
Nuolaidos
Pastoviems klientams visada pritaikome nuolatinę kliento nuolaidą
Profesionalumas
Siūlome Visoje Lietuvoje tik kokybiškas, profesionalias remonto paslaugas

Prekės / paslaugos dažniausiai perkamos kartu