Philips kavos aparatų apžiūra: klaidos kodas 05
Philips kavos aparatai puikiai gamina kavą, tačiau kaip ir bet kuriam prietaisui, jiems gali kilti techninių problemų. Klaidos kodas 05 rodo, kad vandens kontūre kaupiasi oras, o tai gali turėti įtakos aparato veikimui.
Kodėl kavos aparatas rodo klaidą 05?
1. Laikas keisti arba netinkamai įstatytas „AquaClean“ filtras kuris gali blokuoti vandens srautą.
2. Reguliariai nevalant aparato, sumažėja vandens sistemos pralaidumas.
3. Kartais vandens bakelyje gali nebūti pakankamai vandens, kad aparatas veiktų efektyviai.
4. Gali būti ir kitų techninių problemų, reikalaujančių profesionalaus remonto.
Ką galite patikrinti prieš kreipiantis į specialistą?
1. Svarbu, kad prietaisas būtų išjungtas prieš pradedant bet kokius veiksmus.
2. Ištuštinkite vandens bakelį ir išimkite vandens filtrą, jei jis yra.
3. Pripilkite šalto vandens į bakelį ir įdėkite jį atgal.
4. Po šildymo pasirinkite karštą vandenį ir išleiskite 2-3 puodelius.
5. Jei naudojate „AquaClean“ filtrą, papurtykite jį, įdėkite į talpą su vandeniu ir palaukite, kol nebeliks oro burbuliukų.
6. Įdėkite filtrą atgal, pripilkite vandens, paleiskite aparatą, vėl jį išjunkite ir įjunkite.
7, Jei problema išlieka, kviečiame įsigyti mūsų specializuotą paslaugų paketą.
* Diagnostika:
Atliksime išsamią diagnostiką, kad nustatytume, kodėl kavos aparatas rodo klaidą 05 (Vandens sistemos patikrinimas dėl nepralaidumo, kalėjimo ir pažeidimų.)
* Išsamios sąmatos paruošimas:
Po diagnostikos parengsime išsamią remonto sąmatą, kurioje bus įtrauktos dalys ir darbų sąnaudos, reikalingos problemai pašalinti. Sąmata bus išsiųsta el. paštu.
* Remonto patvirtinimas:
Remonto darbus atliksime tik po jūsų sutikimo su sąmata ir apmokėjimo.
* Remontas ir testavimas po remonto:
Atliksime remonto darbus pagal patvirtintą sąmatą. Po remonto atliksime testavimus, kad įsitikintume, jog vandens nuotėkiai buvo pašalinti ir aparatas veikia tinkamai.