Kavos aparatų apžiūra: klaidos kodas 05

Užsakyti paslaugą

Paslaugų kokybė, didelė ekspertų patirtis ir prieinama remontų kaina. Užsakykite remonto paslaugą internetu ir mes su Jumis susisieksime per artimiausią laiką.
?
Apžiūros kaina nuo 25 €
Aprašymas
Savybės
Atsiliepimai
Apmokėjimas
Pristatymas

Philips kavos aparatų apžiūra: klaidos kodas 05

Philips kavos aparatai puikiai gamina kavą, tačiau kaip ir bet kuriam prietaisui, jiems gali kilti techninių problemų. Klaidos kodas 05 rodo, kad vandens kontūre kaupiasi oras, o tai gali turėti įtakos aparato veikimui.
 
 Kodėl kavos aparatas rodo klaidą 05?
 1. Laikas keisti arba netinkamai įstatytas „AquaClean“ filtras kuris gali blokuoti vandens srautą.
 2. Reguliariai nevalant aparato, sumažėja vandens sistemos pralaidumas.
 3. Kartais vandens bakelyje gali nebūti pakankamai vandens, kad aparatas veiktų efektyviai.
 4. Gali būti ir kitų techninių problemų, reikalaujančių profesionalaus remonto.
 Ką galite patikrinti prieš kreipiantis į specialistą?
 1. Svarbu, kad prietaisas būtų išjungtas prieš pradedant bet kokius veiksmus.
 2. Ištuštinkite vandens bakelį ir išimkite vandens filtrą, jei jis yra.
 3. Pripilkite šalto vandens į bakelį ir įdėkite jį atgal.
 4. Po šildymo pasirinkite karštą vandenį ir išleiskite 2-3 puodelius.
 5. Jei naudojate „AquaClean“ filtrą, papurtykite jį, įdėkite į talpą su vandeniu ir palaukite, kol nebeliks oro burbuliukų.
 6. Įdėkite filtrą atgal, pripilkite vandens, paleiskite aparatą, vėl jį išjunkite ir įjunkite.
 7, Jei problema išlieka, kviečiame įsigyti mūsų specializuotą paslaugų paketą.

PAKETĄ SUDARO:
 * Diagnostika:
Atliksime išsamią diagnostiką, kad nustatytume, kodėl kavos aparatas rodo klaidą 05 (Vandens sistemos patikrinimas dėl nepralaidumo, kalėjimo ir pažeidimų.)
* Išsamios sąmatos paruošimas:
Po diagnostikos parengsime išsamią remonto sąmatą, kurioje bus įtrauktos dalys ir darbų sąnaudos, reikalingos problemai pašalinti. Sąmata bus išsiųsta el. paštu.
* Remonto patvirtinimas:
Remonto darbus atliksime tik po jūsų sutikimo su sąmata ir apmokėjimo.
* Remontas ir testavimas po remonto:
Atliksime remonto darbus pagal patvirtintą sąmatą. Po remonto atliksime testavimus, kad įsitikintume, jog vandens nuotėkiai buvo pašalinti ir aparatas veikia tinkamai.


Savybės

Garantija 3 mėn. atliktiems darbams
Pristatymo / atvykimo būdai *Taikome kurjerio paslaugą (prietaiso paėmimas iš namų)
Sąmatos pateikimo laikotarpis: 2-3 d.d.
Nuotolinė konsultacija: NE
Papildoma informacija: Patvirtinus remonto sąmatą, diagnostikos mokestis bus įskaičiuotas į galutinę remonto kainą.
Atvykimo kaina: Žr. skiltį "PRISTATYMAS"
Paslaugos kaina Nuo 25 € (*be detalių remontui)
Aptarnaujama teritorija: Visa Lietuva
Remonto trukmė (be detalių): 2-3 d.d.
Remonto trukmė su detalėm (detalės sandėlyje): 3-5 d.d.
Remonto trukmė su detalėm (detalės užsakomos): 3-5 d.d., po detalių gavimo (*detalių tiekimas priklauso nuo gamintojo)

Jei patikros ar remonto metu nustatysime, kad reikia keisti tam tikras dalis, apie tai informuosime jus ir pateiksime išsamią sąmatą. Sąmata bus išsiųsta el. paštu, o detalės bus užsakytos tik gavus jūsų sutikimą ir apmokėjimą.
*Jei patvirtinsite sąmatą, diagnostikos mokestis bus įskaičiuotas į galutinę remonto kainą.


Negrąžinamas diagnostikos mokestis
Jei diagnostikos metu paaiškės, kad prietaisui reikia keisti tam tikras detales, kurios šiuo metu nėra tiekiamos, arba kad prietaiso suremontuoti neįmanoma dėl techninių priežasčių, diagnostikos (aparato vizualinės ir techninės patikros) mokestis nėra grąžinamas. Šis mokestis padengia specialisto darbą atliekant išsamią prietaiso būklės įvertinimą ir gedimo diagnostiką.
Taip pat, jei klientas nusprendžia atsisakyti pateiktos remonto sąmatos ir nepatvirtina darbų tęsinio, diagnostikos mokestis taip pat nėra grąžinamas.

PASLAUGOS KAINA - 25 € (*be detalių).

Mūsų internetinėje parduotuvėje galite pasirinkti vieną iš dviejų mokėjimo būdų:
Elektroninė bankininkystė:
*Greitas ir saugus atsiskaitymas per Jūsų pasirinktą banką.
Mokėjimas pavedimu:
*Po užsakymo pateikimo, prie Jūsų užsakymo bus sugeneruota išankstinė sąskaita apmokėjimui.
*Apmokėjimą atlikite bankiniu pavedimu pagal nurodytus rekvizitus. 

Jei užsakymo apmokėjimą vykdote per el. bankininkystės sistemą, užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant. Jei pasirenkate kitą apmokėjimo būdą, pavyzdžiui, atsiskaitymą išankstine sąskaita – užsakymą pradėsime vykdyti po gauto apmokėjimo. Paprastai užsakymo tvirtinimas trunka ne ilgiau nei vieną darbo dieną, šventinėmis dienomis ir savaitgaliais užsakymai nevykdomi.


Galimybė pristatyti į servico centrą / adresai:
Kauno padalinio adresas: Taikos pr. 113B, LT - 50456 Kaunas.
Vilniaus pagalinio adresas: Gabijos. g. 38, LT - 06157 Vilnius

Rekomenduojame rinktis kurjerio paslaugą. Paslaugos kaina  -  12 € (*į priekį ir atgal).

Supakuokite tinkamai:
* Naudokite originalią pakuotę su apsaugomis, jei ji yra išlikusi.
Jei nėra originalios pakuotės, naudokite tvirtą dėžę ir užpildykite tuščias erdves apsaugine medžiaga (pvz., burbuline plėvele, putplasčiu), kad prietaisas nejudėtų siuntos metu.
* Saugiai užsandarinkite dėžę:
Naudokite stiprią lipnią juostą, kad užtikrintumėte, jog dėžė liks sandari transportavimo metu.
* Pažymėkite dėžę:
Ant dėžės užrašykite „Dūžtantis daiktas“ arba naudokite atitinkamas etiketes.
* Užklijuokite kurjerio lipduką.
Kurjerio lipdukas bus išsiųstas nurodytu el. paštu (* užsakius kurjerio paslaugą).  
Laikantis šių nurodymų, jūsų prietaisas bus saugiai pristatytas į serviso centrą.

 * Pristatymo būdą pasirinkite krepšelyje. 



Meistras į namus!
Taikoma kurjerio ir meistro paslauga Visoje Lietuvoje. Taupome Jūsų laiką!
Klientų aptarnavimas
Kreipiame itin didelį dėmesį atsakingam bei kokybiškam klientų aptarnavimui
Nuolaidos
Pastoviems klientams visada pritaikome nuolatinę kliento nuolaidą
Profesionalumas
Siūlome Visoje Lietuvoje tik kokybiškas, profesionalias remonto paslaugas

Prekės / paslaugos dažniausiai perkamos kartu