SIEMENS kavos aparatų apžiūra: mala kavą, bet negamina

Užsakyti paslaugą

Paslaugų kokybė, didelė ekspertų patirtis ir prieinama remontų kaina. Užsakykite remonto paslaugą internetu ir mes su Jumis susisieksime per artimiausią laiką.
?
Apžiūros kaina nuo 25 €
Aprašymas
Savybės
Atsiliepimai
Apmokėjimas
Pristatymas

Kavos aparatas nedaro kavos? Patikėk tai specialistams!

Jei pastebėjote, kad kavos aparatas mala kavą, tačiau negamina gėrimo, šis paketas yra skirtas tiksliai nustatyti problemos priežastį ir pasiūlyti sprendimą.

Kodėl aparatas gali malti kavą, bet negaminti gėrimo?
Kavos aparatai gali nustoti gaminti gėrimą dėl kelių pagrindinių priežasčių:

1. Užsikimšę kavos likučiai ar sistema.
Kai kurie kavos likučiai gali užblokuoti kavos išleidimo angas arba vidinius kanalus, todėl vanduo negali tinkamai cirkuliuoti.
2. Vandens tiekimo sutrikimai.
Sugedusi pompa, užsikimšę vožtuvai ar kalkių sankaupos gali trukdyti vandens tekėjimui į kavos gaminimo sistemą.
3. Kavos tirščių konteinerio problemos.
Netinkamai įdėtas arba pilnas kavos tirščių konteineris gali sutrikdyti aparato veikimą.
4. Programinės įrangos ar nustatymų klaidos.
Netinkami aparato nustatymai arba programinės įrangos sutrikimai gali neleisti užbaigti gaminimo ciklo.
5. Elektronikos gedimai.
Valdymo plokštės gedimai gali trukdyti tinkamam procesų valdymui.
6. Vandens lygio ar filtro problemos.
Nepakankamas vandens kiekis ar užsikimšęs vandens filtras gali sukelti aparato veikimo sutrikimų.

Kodėl nerekomenduojama remontuoti savarankiškai?
1. Diagnostikos sudėtingumas: Specialistas gali tiksliai nustatyti problemos priežastį, kuri ne visada yra akivaizdi.
2. Specifiniai įrankiai ir žinios: Kavos aparatų remonto darbams dažnai reikalingi specifiniai įrankiai ir žinios, kurių trūkumas gali pabloginti situaciją.
3. Rizika sugadinti prietaisą: Bandant taisyti patiems, galima pažeisti sudėtingas elektronines ar mechanines dalis.

Rekomendacija: ką galima patikrinti prieš kreipiantis į specialistus

Jei jūsų kavos aparatas mala kavą, bet negamina gėrimo, galite patikrinti šiuos dalykus:
1. Patikrinkite kavos tirščių konteinerį. 
Simptomai:
* Konteineris pilnas arba netinkamai įstatytas.
Sprendimas:
* Ištuštinkite kavos tirščių konteinerį ir tinkamai jį įstatykite.
* Patikrinkite, ar konteinerio daviklis nėra pažeistas
2. Patikrinkite vandens lygį ir filtrą.
Simptomai:
* Aparatas gali neveikti dėl tuščios vandens talpos ar užsikimšusio filtro.
Sprendimas:
* Užpildykite vandens talpą ir patikrinkite, ar ji tinkamai pritvirtinta.
* Jei yra vandens filtras, išvalykite arba pakeiskite jį.
3. Atlikite aparato nukalkinimą.
Simptomai:
* Kalkių sankaupos trukdo vandens tekėjimui.
Sprendimas:
* Patikrinkite, ar aparatas reikalauja nukalkinimo.
* Atlikite nukalkinimo procesą, naudodami gamintojo rekomenduotą priemonę.
4. Patikrinkite kavos išleidimo angas.
Simptomai:
* Kava neišbėga dėl užsikimšimo.
Sprendimas:
* Švariai išvalykite kavos išleidimo angas, naudodami šepetėlį arba valymo priemonę.
5. Patikrinkite aparato nustatymus ir klaidų pranešimus
Simptomai:
* Aparatas rodo klaidos kodą arba neteisingus nustatymus.
Sprendimas:
* Peržiūrėkite naudotojo vadovą, kad suprastumėte klaidos kodą.
* Pakeiskite nustatymus į gamintojo rekomenduojamus parametrus.
6. Atlikite aparato paleidimą iš naujo (restartą).
Simptomai:
* Elektronikos sutrikimai gali sutrikdyti gaminimo procesą.
Sprendimas:
* Išjunkite aparatą iš elektros tinklo, palaukite 10–15 minučių ir įjunkite iš naujo.

Prevencijos patarimai, kad ateityje išvengtumėte problemų. 
1. Reguliariai nukalkinkite aparatą pagal gamintojo rekomendacijas.
2. Naudokite švarų, filtruotą vandenį, kad sumažintumėte kalkių susidarymą.
3. Valykite kavos tirščių konteinerį ir išleidimo angas po kiekvieno naudojimo.
4. Laikykitės aparato priežiūros instrukcijų ir reguliariai tikrinkite jo veikimą.

PAKETĄ SUDARO: 
* Diagnostika:
Atliksime išsamią diagnostiką, kad nustatytume, kodėl kavos aparatas mala kavą, bet negamina gėrimo.
* Išsamios sąmatos paruošimas:
Po diagnostikos parengsime išsamią remonto sąmatą, kurioje bus įtrauktos dalys ir darbų sąnaudos, reikalingos problemai pašalinti. Sąmata bus išsiųsta el. paštu.
* Remonto patvirtinimas:
Remonto darbus atliksime tik po jūsų sutikimo su sąmata ir apmokėjimo.
* Remontas ir testavimas po remonto:
Atliksime remonto darbus pagal patvirtintą sąmatą. Po remonto atliksime testavimus, kad įsitikintume, jog vandens nuotėkiai buvo pašalinti ir aparatas veikia tinkamai.

Savybės

Trukmė 3-5 d.d., po detalių gavimo (*detalių tiekimas priklauso nuo gamintojo)
Garantija 3 mėn. atliktiems darbams
Pristatymo / atvykimo būdai *Taikome kurjerio paslaugą (prietaiso paėmimas iš namų)
Sąmatos pateikimo laikotarpis: 2-3 d.d.
Nuotolinė konsultacija: NE
Papildoma informacija: Patvirtinus remonto sąmatą, diagnostikos mokestis bus įskaičiuotas į galutinę remonto kainą.
Atvykimo kaina: Žr. skiltį "PRISTATYMAS"
Paslaugos kaina nuo 25 € ( *be detalių remontui)
Aptarnaujama teritorija: Visa Lietuva (*kurjerio paslauga)
Remonto trukmė (be detalių): 2-3 d.d.
Remonto trukmė su detalėm (detalės sandėlyje): 3-5 d.d.
Remonto trukmė su detalėm (detalės užsakomos): *3-5 d.d., po detalių gavimo

PASLAUGOS KAINA NUO 25 € (*be detalių).

Jei patikros ar remonto metu nustatysime, kad reikia keisti tam tikras dalis, apie tai informuosime jus ir pateiksime išsamią sąmatą. Sąmata bus išsiųsta el. paštu, o detalės bus užsakytos tik gavus jūsų sutikimą ir apmokėjimą.
*Jei patvirtinsite sąmatą, diagnostikos mokestis bus įskaičiuotas į galutinę remonto kainą.

Negrąžinamas diagnostikos mokestis
Jei diagnostikos metu paaiškės, kad prietaisui reikia keisti tam tikras detales, kurios šiuo metu nėra tiekiamos, arba kad prietaiso suremontuoti neįmanoma dėl techninių priežasčių, diagnostikos (aparato vizualinės ir techninės patikros) mokestis nėra grąžinamas. Šis mokestis padengia specialisto darbą atliekant išsamią prietaiso būklės įvertinimą ir gedimo diagnostiką.
Taip pat, jei klientas nusprendžia atsisakyti pateiktos remonto sąmatos ir nepatvirtina tolimesnių darbų, diagnostikos mokestis taip pat nėra grąžinamas.

Mūsų internetinėje parduotuvėje galite pasirinkti vieną iš dviejų mokėjimo būdų:
Elektroninė bankininkystė:
*Greitas ir saugus atsiskaitymas per Jūsų pasirinktą banką.
Mokėjimas pavedimu:
*Po užsakymo pateikimo, prie Jūsų užsakymo bus sugeneruota išankstinė sąskaita apmokėjimui.
*Apmokėjimą atlikite bankiniu pavedimu pagal nurodytus rekvizitus. 

Jei užsakymo apmokėjimą vykdote per el. bankininkystės sistemą, užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant. Jei pasirenkate kitą apmokėjimo būdą, pavyzdžiui, atsiskaitymą išankstine sąskaita – užsakymą pradėsime vykdyti po gauto apmokėjimo. Paprastai užsakymo tvirtinimas trunka ne ilgiau nei vieną darbo dieną, šventinėmis dienomis ir savaitgaliais užsakymai nevykdomi.


Galimybė pristatyti į servico centrą / adresai:
Kauno padalinio adresas: Taikos pr. 113B, LT - 50456 Kaunas.
Vilniaus pagalinio adresas: Gabijos. g. 38, LT - 06157 Vilnius

Rekomenduojame rinktis kurjerio paslaugą. Pristatymo kaina  -12 € (*į priekį ir atgal).
Prietaiso paėmimą ir pristatymą remontui vykdome Visoje Lietuvoje. Negaiškite savo laiko pristatymui, mes tai padarysime saugiai, greitai ir patikimai. Pasirūpinkite tik, kad prietaisas būtų saugiai supakuotas. O jei neturite įpakavimo - informuokite apie tai mus. 

Supakuokite tinkamai:
* Naudokite originalią pakuotę su apsaugomis, jei ji yra išlikusi.
Jei nėra originalios pakuotės, naudokite tvirtą dėžę ir užpildykite tuščias erdves apsaugine medžiaga (pvz., burbuline plėvele, putplasčiu), kad prietaisas nejudėtų siuntos metu.
* Saugiai užsandarinkite dėžę:
Naudokite stiprią lipnią juostą, kad užtikrintumėte, jog dėžė liks sandari transportavimo metu.
* Pažymėkite dėžę:
Ant dėžės užrašykite „Dūžtantis daiktas“ arba naudokite atitinkamas etiketes.
* Užklijuokite kurjerio lipduką.
Kurjerio lipdukas bus išsiųstas nurodytu el. paštu (* užsakius kurjerio paslaugą).  
Laikantis šių nurodymų, jūsų prietaisas bus saugiai pristatytas į serviso centrą.



Meistras į namus!
Taikoma kurjerio ir meistro paslauga Visoje Lietuvoje. Taupome Jūsų laiką!
Klientų aptarnavimas
Kreipiame itin didelį dėmesį atsakingam bei kokybiškam klientų aptarnavimui
Nuolaidos
Pastoviems klientams visada pritaikome nuolatinę kliento nuolaidą
Profesionalumas
Siūlome Visoje Lietuvoje tik kokybiškas, profesionalias remonto paslaugas

Prekės / paslaugos dažniausiai perkamos kartu