Philips kavos aparatų apžiūra: klaidos kodas 14
Philips kavos aparatai yra populiari pasirinkimo galimybė mėgstantiems kokybišką kavą. Tačiau, kaip ir bet kuri elektrinė įranga, kavos aparatai gali susidurti su tam tikromis problemomis. Šiuo atveju, klaidos kodas 14 rodo, kad aparatas yra perkaitęs, ir tai gali atsitikti dėl įvairių priežasčių.
Kodėl kavos aparatas rodo klaidą 14?
1. Klaida 14 gali įvykti dėl ilgo nenutrūkstamo naudojimo arba užsikimšusių ventiliacijos angų.
2. Nevalymas ir vandens nuosėdų kaupimasis gali paveikti prietaiso veikimą.
3. Senesni modeliai gali turėti komponentų nusidėvėjimą, kuriam įtakos gali turėti dažnas naudojimas.
4. Kartais aparatas gali perkaisti dėl elektros tiekimo problemų arba netinkamos naudojimo aplinkos.
Ką galite patikrinti prieš kreipiantis į specialistą?
1. Kai sužinote apie klaidos kodą 14, pirmiausia išjunkite aparatą.
2. Leiskite aparatui atvėsti mažiausiai 30 minučių. Tai padės sumažinti vidinę temperatūrą ir užkirsti kelią tolesniam pažeidimui.
3. Rekomenduojame reguliariai valyti aparatą, kad būtų išvengta nuosėdų kaupimosi.
4. Jei problema išlieka, kviečiame įsigyti mūsų specializuotą paslaugų paketą."
* Diagnostika:
Vidinių komponentų ir jutiklių patikra
* Išsamios sąmatos paruošimas:
Po diagnostikos parengsime išsamią remonto sąmatą, kurioje bus įtrauktos dalys ir darbų sąnaudos, reikalingos problemai pašalinti. Sąmata bus išsiųsta el. paštu.
* Remonto patvirtinimas:
Remonto darbus atliksime tik po jūsų sutikimo su sąmata ir apmokėjimo.
* Remontas ir testavimas po remonto:
Atliksime remonto darbus pagal patvirtintą sąmatą. Po remonto atliksime testavimus, kad įsitikintume, jog vandens nuotėkiai buvo pašalinti ir aparatas veikia tinkamai.