Kavos aparatų apžiūra: klaidos kodas 14

Užsakyti paslaugą

Paslaugų kokybė, didelė ekspertų patirtis ir prieinama remontų kaina. Užsakykite remonto paslaugą internetu ir mes su Jumis susisieksime per artimiausią laiką.
?
Apžiūros kaina nuo 25 €
Aprašymas
Savybės
Atsiliepimai
Apmokėjimas
Pristatymas

Philips kavos aparatų apžiūra: klaidos kodas 14

Philips kavos aparatai yra populiari pasirinkimo galimybė mėgstantiems kokybišką kavą. Tačiau, kaip ir bet kuri elektrinė įranga, kavos aparatai gali susidurti su tam tikromis problemomis. Šiuo atveju, klaidos kodas 14 rodo, kad aparatas yra perkaitęs, ir tai gali atsitikti dėl įvairių priežasčių.
 
 Kodėl kavos aparatas rodo klaidą 14?
 1. Klaida 14 gali įvykti dėl ilgo nenutrūkstamo naudojimo arba užsikimšusių ventiliacijos angų.
 2. Nevalymas ir vandens nuosėdų kaupimasis gali paveikti prietaiso veikimą.
 3. Senesni modeliai gali turėti komponentų nusidėvėjimą, kuriam įtakos gali turėti dažnas naudojimas.
 4. Kartais aparatas gali perkaisti dėl elektros tiekimo problemų arba netinkamos naudojimo aplinkos.
 
 Ką galite patikrinti prieš kreipiantis į specialistą?
 1. Kai sužinote apie klaidos kodą 14, pirmiausia išjunkite aparatą.
 2. Leiskite aparatui atvėsti mažiausiai 30 minučių. Tai padės sumažinti vidinę temperatūrą ir užkirsti kelią tolesniam pažeidimui.
 3. Rekomenduojame reguliariai valyti aparatą, kad būtų išvengta nuosėdų kaupimosi.
 4. Jei problema išlieka, kviečiame įsigyti mūsų specializuotą paslaugų paketą."

PAKETĄ SUDARO:
* Diagnostika:
 Vidinių komponentų ir jutiklių patikra
* Išsamios sąmatos paruošimas:
Po diagnostikos parengsime išsamią remonto sąmatą, kurioje bus įtrauktos dalys ir darbų sąnaudos, reikalingos problemai pašalinti. Sąmata bus išsiųsta el. paštu.
* Remonto patvirtinimas:
Remonto darbus atliksime tik po jūsų sutikimo su sąmata ir apmokėjimo.
* Remontas ir testavimas po remonto:
Atliksime remonto darbus pagal patvirtintą sąmatą. Po remonto atliksime testavimus, kad įsitikintume, jog vandens nuotėkiai buvo pašalinti ir aparatas veikia tinkamai.

Savybės

Garantija 3 mėn. atliktiems darbams
Pristatymo / atvykimo būdai *Taikome kurjerio paslaugą (prietaiso paėmimas iš namų)
Sąmatos pateikimo laikotarpis: 2-3 d.d.
Nuotolinė konsultacija: NE
Papildoma informacija: Patvirtinus remonto sąmatą, diagnostikos mokestis bus įskaičiuotas į galutinę remonto kainą.
Atvykimo kaina: Žr. skiltį "PRISTATYMAS"
Paslaugos kaina Nuo 25 € (*be detalių remontui)
Aptarnaujama teritorija: Visa Lietuva
Remonto trukmė (be detalių): 2-3 d.d.
Remonto trukmė su detalėm (detalės sandėlyje): 3-5 d.d.
Remonto trukmė su detalėm (detalės užsakomos): 3-5 d.d., po detalių gavimo (*detalių tiekimas priklauso nuo gamintojo)

PASLAUGOS KAINA - 25 € (*be detalių)

Jei patikros ar remonto metu nustatysime, kad reikia keisti tam tikras dalis, apie tai informuosime jus ir pateiksime išsamią sąmatą. Sąmata bus išsiųsta el. paštu, o detalės bus užsakytos tik gavus jūsų sutikimą ir apmokėjimą.
*Jei patvirtinsite sąmatą, diagnostikos mokestis bus įskaičiuotas į galutinę remonto kainą.

Negrąžinamas diagnostikos mokestis: Jei diagnostikos metu paaiškės, kad prietaisui reikia keisti tam tikras detales, kurios šiuo metu nėra tiekiamos, arba kad prietaiso suremontuoti neįmanoma dėl techninių priežasčių, diagnostikos (aparato vizualinės ir techninės patikros) mokestis nėra grąžinamas. Šis mokestis padengia specialisto darbą atliekant išsamią prietaiso būklės įvertinimą ir gedimo diagnostiką.
Taip pat, jei klientas nusprendžia atsisakyti pateiktos remonto sąmatos ir nepatvirtina darbų tęsinio, diagnostikos mokestis taip pat nėra grąžinamas.

Mūsų internetinėje parduotuvėje galite pasirinkti vieną iš dviejų mokėjimo būdų:
Elektroninė bankininkystė:
*Greitas ir saugus atsiskaitymas per Jūsų pasirinktą banką.
Mokėjimas pavedimu:
*Po užsakymo pateikimo, prie Jūsų užsakymo bus sugeneruota išankstinė sąskaita apmokėjimui.
*Apmokėjimą atlikite bankiniu pavedimu pagal nurodytus rekvizitus. 

Jei užsakymo apmokėjimą vykdote per el. bankininkystės sistemą, užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant. Jei pasirenkate kitą apmokėjimo būdą, pavyzdžiui, atsiskaitymą išankstine sąskaita – užsakymą pradėsime vykdyti po gauto apmokėjimo. Paprastai užsakymo tvirtinimas trunka ne ilgiau nei vieną darbo dieną, šventinėmis dienomis ir savaitgaliais užsakymai nevykdomi.


Galimybė pristatyti į servico centrą / adresai:
Kauno padalinio adresas: Taikos pr. 113B, LT - 50456 Kaunas.
Vilniaus pagalinio adresas: Gabijos. g. 38, LT - 06157 Vilnius

Rekomenduojame rinktis kurjerio paslaugą. Paslaugos kaina  - 12 € (*į priekį ir atgal).

Supakuokite tinkamai:

* Naudokite originalią pakuotę su apsaugomis, jei ji yra išlikusi.
Jei nėra originalios pakuotės, naudokite tvirtą dėžę ir užpildykite tuščias erdves apsaugine medžiaga (pvz., burbuline plėvele, putplasčiu), kad prietaisas nejudėtų siuntos metu.
* Saugiai užsandarinkite dėžę:
Naudokite stiprią lipnią juostą, kad užtikrintumėte, jog dėžė liks sandari transportavimo metu.
* Pažymėkite dėžę:
Ant dėžės užrašykite „Dūžtantis daiktas“ arba naudokite atitinkamas etiketes.
* Užklijuokite kurjerio lipduką.
Kurjerio lipdukas bus išsiųstas nurodytu el. paštu (* užsakius kurjerio paslaugą).  
Laikantis šių nurodymų, jūsų prietaisas bus saugiai pristatytas į serviso centrą.

* Pristatymo būdą pasirinkite krepšelyje. 


Meistras į namus!
Taikoma kurjerio ir meistro paslauga Visoje Lietuvoje. Taupome Jūsų laiką!
Klientų aptarnavimas
Kreipiame itin didelį dėmesį atsakingam bei kokybiškam klientų aptarnavimui
Nuolaidos
Pastoviems klientams visada pritaikome nuolatinę kliento nuolaidą
Profesionalumas
Siūlome Visoje Lietuvoje tik kokybiškas, profesionalias remonto paslaugas

Prekės / paslaugos dažniausiai perkamos kartu