Jūsų Philips kavos aparatas gali rodyti klaidos kodus 11 arba 19, kai reikia pritaikyti aparatą prie aplinkos temperatūros. Ši problema dažniausiai pasireiškia žiemą, dėl šaltos aplinkos, kai aparatas dar nebūna sušildytas iki optimalaus veikimo lygio.
Kodėl kavos aparatas rodo klaidą 11 ir 19?
1. Žema aplinkos temperatūra, ypač kai aparatas ilgą laiką buvo laikomas šaltyje.
2. Netinkamas aparato suvyniojimas į transportavimo medžiagas.
3. Kištuko problemos: jis gali būti netvirtai įkištas į lizdą.
Ką galite patikrinti prieš kreipiantis į specialistą?
1. Išjunkite aparatą ir palikite jį stovėti bent 30 minučių kambario temperatūroje. Įjunkite aparatą ir patikrinkite, ar klaidos kodo nebeliko.
2. Patikrinkite, ar kištukas yra teisingai įkištas į maitinimo lizdą.
3. Jei problema išlieka, kviečiame įsigyti mūsų specializuotą paslaugų paketą.
* Diagnostika:
Vidinių komponentų ir jutiklių patikra
* Išsamios sąmatos paruošimas:
Po diagnostikos parengsime išsamią remonto sąmatą, kurioje bus įtrauktos dalys ir darbų sąnaudos, reikalingos problemai pašalinti. Sąmata bus išsiųsta el. paštu.
* Remonto patvirtinimas:
Remonto darbus atliksime tik po jūsų sutikimo su sąmata ir apmokėjimo.
* Remontas ir testavimas po remonto:
Atliksime remonto darbus pagal patvirtintą sąmatą. Po remonto atliksime testavimus, kad įsitikintume, jog vandens nuotėkiai buvo pašalinti ir aparatas veikia tinkamai.