Bosch kavos aparatų remontas - iš prietaiso bėga tik vanduo, nedaro prieno putos

BOSCH kavos aparatų apžiūra: iš prietaiso bėga tik vanduo, bet nedaro prieno putos

Užsakyti paslaugą

Paslaugų kokybė, didelė ekspertų patirtis ir prieinama remontų kaina. Užsakykite remonto paslaugą internetu ir mes su Jumis susisieksime per artimiausią laiką.
?
Apžiūros kaina nuo 25 €
Aprašymas
Savybės
Atsiliepimai
Apmokėjimas
Pristatymas

Bosch kavos aparatų apžiūra: iš prietaiso bėga tik vanduo, bet nedaro prieno putos

Jei pastebėjote, kad jūsų Bosch kavos aparatas išleidžia tik vandenį, bet nesukuria pieno putos, šis paslaugų paketas skirtas problemai identifikuoti ir pasiūlyti sprendimą.

Kodėl gali bėgti tik vanduo, bet kavos aparatas nedaro pieno putos?
Kavos aparatų pieno sistemos gedimai gali kilti dėl kelių priežasčių:
Nešvari pieno sistema
Pieno sistema gali užsikimšti dėl pieno likučių
Pieno vamzdelis nepanyra į pieną
Netinkamas pieno kiekis ar neteisingai pritvirtintas pieno vamzdelis gali sukelti šią problemą.
Užkalkėjusi sistema
Kalkių sankaupos gali trukdyti pieno sistemos veikimui.
Pieno sistema neįsiurbia pieno
Netinkamai surinkta arba susidėvėjusi pieno sistema gali veikti netinkamai.
Elektronikos arba nustatymų klaidos
Neteisingi nustatymai ar pieno sistemos valdymo klaidos gali neleisti gaminti pieno putos.

Rekomendacijos klientui: ką galima patikrinti prieš kreipiantis į specialistus. 
* Išvalykite pieno sistemą
* Patikrinkite, ar pieno vamzdelis švarus ir ar nėra pieno likučių
* Pieno sistemos dalis išplaukite rankomis arba indaplovėje (jei tai leidžiama)
* Patikrinkite pieno kiekį ir vamzdelio padėtį
* Įsitikinkite, kad naudojate pakankamą kiekį pieno
* Pieno vamzdelis turi būti visiškai panardintas į pieną
* Atlikite aparato nukalkinimą
* Jei aparatas rodo pranešimą apie kalkių šalinimą, atlikite šį procesą naudodami gamintojo rekomenduotą priemonę.
* Patikrinkite pieno sistemos surinkimą
* Įsitikinkite, kad pieno sistema surinkta pagal gamintojo instrukcijas.
* Patikrinkite aparato nustatymus ir paleiskite iš naujo
* Peržiūrėkite naudotojo vadovą, kad patikrintumėte nustatymus.
* Išjunkite aparatą iš elektros tinklo, palaukite 10–15 minučių ir įjunkite iš naujo.

Kodėl nerekomenduojama taisyti patiems?
Diagnostikos sudėtingumas: Specialistas gali tiksliai nustatyti problemą.
Specifiniai įrankiai: Profesionalams reikalingi specialūs įrankiai ir žinios.
Rizika sugadinti prietaisą: Bandant taisyti savarankiškai, galima pažeisti sudėtingas dalis.

PAKETĄ SUDARO:
* Diagnostika:
 Vidinių komponentų ir jutiklių patikra.
* Išsamios sąmatos paruošimas:
Po diagnostikos parengsime išsamią remonto sąmatą, kurioje bus įtrauktos dalys ir darbų sąnaudos, reikalingos problemai pašalinti. Sąmata bus išsiųsta el. paštu.
* Remonto patvirtinimas:
Remonto darbus atliksime tik po jūsų sutikimo su sąmata ir apmokėjimo.
* Remontas ir testavimas po remonto:
Atliksime remonto darbus pagal patvirtintą sąmatą. Po remonto atliksime testavimus, kad įsitikintume, jog vandens nuotėkiai buvo pašalinti ir aparatas veikia tinkamai.


Savybės

Garantija 3 mėn. atliktiems darbams
Pristatymo / atvykimo būdai Rekomenduojame rinktis kurjerio paslaugą. Prekės paėmimas tiesiai iš Jums patogios vietos.
Sąmatos pateikimo laikotarpis: 2-3 d.d.
Nuotolinė konsultacija: NE
Papildoma informacija: Jei patvirtinsite sąmatą, diagnostikos mokestis bus įskaičiuotas į galutinę remonto kainą.
Atvykimo kaina: Žr. skiltį "PRISTATYMAS"
Paslaugos trukmė: Prietaiso apžiūra dažniausiai aliekama per 2-3 d.d.
Paslaugos kaina 25 € ( *be detalių remontui)
Aptarnaujama teritorija: Visa Lietuva (*taikome kurjerio paslaugą)
Remonto trukmė (be detalių): 2-3 d.d.
Remonto trukmė su detalėm (detalės sandėlyje): 3-5 d.d.
Remonto trukmė su detalėm (detalės užsakomos): 3-5 d.d., po detalių gavimo (*detalių tiekimas priklauso nuo gamintojo)

PASLAUGOS KAINA - 25 € (*be detalių).

Jei patikros ar remonto metu nustatysime, kad reikia keisti tam tikras dalis, apie tai informuosime jus ir pateiksime išsamią sąmatą. Sąmata bus išsiųsta el. paštu, o detalės bus užsakytos tik gavus jūsų sutikimą ir apmokėjimą.
*Jei patvirtinsite sąmatą, diagnostikos mokestis bus įskaičiuotas į galutinę remonto kainą.

Negrąžinamas diagnostikos mokestis
Jei diagnostikos metu paaiškės, kad prietaisui reikia keisti tam tikras detales, kurios šiuo metu nėra tiekiamos, arba kad prietaiso suremontuoti neįmanoma dėl techninių priežasčių, diagnostikos (aparato vizualinės ir techninės patikros) mokestis nėra grąžinamas. Šis mokestis padengia specialisto darbą atliekant išsamią prietaiso būklės įvertinimą ir gedimo diagnostiką.
Taip pat, jei klientas nusprendžia atsisakyti pateiktos remonto sąmatos ir nepatvirtina tolimesnių darbų, diagnostikos mokestis taip pat nėra grąžinamas.

Mūsų internetinėje parduotuvėje galite pasirinkti vieną iš dviejų mokėjimo būdų:
Elektroninė bankininkystė:
*Greitas ir saugus atsiskaitymas per Jūsų pasirinktą banką.
Mokėjimas pavedimu:
*Po užsakymo pateikimo, prie Jūsų užsakymo bus sugeneruota išankstinė sąskaita apmokėjimui.
*Apmokėjimą atlikite bankiniu pavedimu pagal nurodytus rekvizitus. 

Jei užsakymo apmokėjimą vykdote per el. bankininkystės sistemą, užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant. Jei pasirenkate kitą apmokėjimo būdą, pavyzdžiui, atsiskaitymą išankstine sąskaita – užsakymą pradėsime vykdyti po gauto apmokėjimo. Paprastai užsakymo tvirtinimas trunka ne ilgiau nei vieną darbo dieną, šventinėmis dienomis ir savaitgaliais užsakymai nevykdomi.

Galimybė pristatyti į servico centrą / adresai:
Kauno padalinio adresas: Taikos pr. 113B, LT - 50456 Kaunas.
Vilniaus pagalinio adresas: Gabijos. g. 38, LT - 06157 Vilnius

Rekomenduojame rinktis kurjerio paslaugą. Paslaugos kaina  -12 € (*į priekį ir atgal).