Apžiūra. Kavos pupelių trūkumo indikatorius mirksi, nors talpoje yra kavos pupelių

Užsakyti paslaugą

Paslaugų kokybė, didelė ekspertų patirtis ir prieinama remontų kaina. Užsakykite remonto paslaugą internetu ir mes su Jumis susisieksime per artimiausią laiką.
?
Apžiūros kaina nuo 25 €
Aprašymas
Savybės
Dokumentai
Atsiliepimai
Apmokėjimas
Pristatymas

Kavos pupelių trūkumo indikatorius mirksi, nors talpoje yra kavos pupelių

BEKO kavos aparatai yra patikimi, tačiau kaip ir bet kuris prietaisas, jie gali rodyti klaidas. Jei mirksi kavos pupelių trūkumo indikatorius, nors pupelių yra, tikėtina priežastis – užsikimšęs maltos kavos išėjimas. 
Dažniausios priežastys kodėl gali mirksėti kavos pupelių trūkumo indikatorius:
Užsikimšęs maltos kavos išėjimas
*kavos likučiai ar drėgmė gali užkimšti kanalą, todėl aparatas negali malti pupelių.
Pupelės nekrenta į malūnėlį
*pupelės per didelės, lipnios arba netinkamos (pvz., riebios aromatizuotos pupelės).
Malūnėlio užstrigimas
*įstrigęs svetimkūnis (akmenukas, kieta pupelė).
Jutiklio klaida
*kavos pupelių tiekimo jutiklis gali būti nešvarus arba sugedęs, todėl klaidingai rodo trūkumą.
Drėgmė talpoje
*jei pupelės ar talpa drėgni, pupelės gali sulipti ir neslinkti žemyn į malūnėlį.

Ką galite patikrinti prieš kreipiantis į specialistą?
1. Patikrinkite ir išvalykite maltos kavos kanalą pagal vartotojo instrukciją.
2. Naudokite sausas, vidutinio dydžio, nearomatizuotas pupeles.
3. Patikrinkite malūnėlį, pašalinkite užstrigusius svetimkūnius ir išvalykite.
4. Patikrinkite kavos pupelių tiekimo sistemą ir, jei reikia, atlikite valymą.
5. Pažiūrėkite, ar nėra kalkių sankaupų. Jei ilgai nedarytas nukalkinimas, aparatas gali veikti nestabiliai – atlikite nukalkinimo programą, jei aparatas ją turi.
7. Perkraukite įrenginį. Įšjunkite kavos aparatą 1 minutei ir vėl įjunkite.
8. Jeigu klaidos kodas išliko, siūlome įsigyti mūsų diagnostikos paketą.

PASLAUGŲ PAKETĄ SUDARO:
* Diagnostika:
Atliksime išsamią diagnostiką, kad nustatytume, kodėl kavos aparate mirksi indikatoriai.
* Išsamios sąmatos paruošimas:
Po diagnostikos parengsime išsamią remonto sąmatą, kurioje bus įtrauktos dalys ir darbų sąnaudos, reikalingos problemai pašalinti. Sąmata bus išsiųsta el. paštu.
* Remonto patvirtinimas
Remonto darbus atliksime tik po jūsų sutikimo su sąmata ir apmokėjimo.
* Remontas ir testavimas po remonto:
Atliksime remonto darbus pagal patvirtintą sąmatą. Po remonto atliksime testavimus, siekiant įsitikinti, kad klaidos kodas pašalintas, o įrenginys veikia sklandžiai.

Pastaba: 
Diagnostikos mokesčio įskaitymas į remonto kainą
Jei patvirtinsite sąmatą, diagnostikos mokestis bus įskaičiuotas į galutinę remonto kainą.

Jei diagnostikos metu paaiškės, kad reikalingos remontui detalės šiuo metu nėra tiekiamos arba kad prietaisą suremontuoti techniškai neįmanoma, arba jei klientas nesutiks su pateikta sąmata, diagnostikos mokestis nėra grąžinamas. Šis mokestis padengia specialisto darbą atliekant išsamią prietaiso būklės įvertinimą ir gedimo diagnostiką.



                                                                       


Savybės

Trukmė Prietaiso apžiūra dažniausiai aliekama per 2-3 d.d.
Garantija 3 mėn. atliktiems darbams
Pristatymo / atvykimo būdai *Taikome kurjerio paslaugą (prietaiso paėmimas iš namų)
Sąmatos pateikimo laikotarpis: 2-3 d.d.
Nuotolinė konsultacija: NE
Papildoma informacija: Jei patvirtinsite sąmatą, diagnostikos mokestis bus įskaičiuotas į galutinę remonto kainą.
Paslaugos kaina nuo 25 € (*priklauso nuo kavos aparato, be detalių remontui)
Aptarnaujama teritorija: Visa Lietuva (* taikome kurjerio paslaugą)
Remonto trukmė (be detalių): 2-3 d.d.
Remonto trukmė su detalėm (detalės sandėlyje): 3-5 d.d.
Remonto trukmė su detalėm (detalės užsakomos): *3-5d.d. po detalių gavimo (tiekimas priklauso nuo gamintojo)

Dokumentai

PASLAUGOS KAINA NUO 25 € (* be detalių)

Pastaba. Jei patikros ar remonto metu nustatysime, kad reikia keisti tam tikras dalis, apie tai informuosime jus ir pateiksime išsamią sąmatą. Sąmata bus išsiųsta el. paštu, o detalės bus užsakytos tik gavus jūsų sutikimą ir apmokėjimą. Užsakytos paslaugos apima tik nurodytas procedūras, bet gali reikėti papildomų dalių ar specifinių medžiagų, už kurias bus taikomas papildomas mokestis.

Negrąžinamas diagnostikos mokestis: Jei diagnostikos metu paaiškės, kad prietaisui reikia keisti tam tikras detales, kurios šiuo metu nėra tiekiamos, arba kad prietaiso suremontuoti neįmanoma dėl techninių priežasčių, diagnostikos (aparato vizualinės ir techninės patikros) mokestis nėra grąžinamas. Šis mokestis padengia specialisto darbą atliekant išsamią prietaiso būklės įvertinimą ir gedimo diagnostiką.
Taip pat, jei klientas nusprendžia atsisakyti pateiktos remonto sąmatos ir nepatvirtina darbų tęsinio, diagnostikos mokestis taip pat nėra grąžinamas.

Mūsų internetinėje parduotuvėje galite pasirinkti vieną iš dviejų mokėjimo būdų:
Elektroninė bankininkystė:
*Greitas ir saugus atsiskaitymas per Jūsų pasirinktą banką.
Mokėjimas pavedimu:
*Po užsakymo pateikimo, prie Jūsų užsakymo bus sugeneruota išankstinė sąskaita apmokėjimui.
*Apmokėjimą atlikite bankiniu pavedimu pagal nurodytus rekvizitus. 

Jei užsakymo apmokėjimą vykdote per el. bankininkystės sistemą, užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant. Jei pasirenkate kitą apmokėjimo būdą, pavyzdžiui,atsiskaitymą išankstine sąskaita – užsakymą pradėsime vykdyti po gauto apmokėjimo. Paprastai užsakymo tvirtinimas trunka ne ilgiau nei vieną darbo dieną, šventinėmis dienomis ir savaitgaliais užsakymai nevykdomi.










Galimybė pristatyti į servico centrą / adresai:
Kauno padalinio adresas: Taikos pr. 113B, LT - 50456 Kaunas.
Vilniaus pagalinio adresas: Gabijos. g. 38, LT - 06157 Vilnius

Rekomenduojame rinktis kurjerio paslaugą. Pristatymo kaina nuo 12 € (*į priekį ir atgal).