PREKIŲ / PASLAUGŲ APMOKĖJIMO TVARKA IR SĄLYGOS

Prekės / Paslaugos Pirkėjui parduodamos kainomis, galiojančiomis Internetinėje parduotuvėje užsakymo pateikimo momentu. Prekių / paslaugų kainos nurodomos eurais.

Pirkėjas už prekes / paslaugas atsiskaito naudojantis elektronine bankininkyste. Pirkėjui elektroninės bankininkystės sistemoje sugeneruojamas mokėjimas pagal jo apmokamą užsakymą. Pinigus Pirkėjas perveda į atitinkamame jo pasirinktame banke esančią Internetinės parduotuvės sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje. Atsiskaitymas gali vykti ir kitu Internetinėje svetainėje įdiegtu atsiskaitymo būdu.

Prekių ir jų pristatymo/ atvykimo kainos sąskaitai apmokėti yra paskaičiuotos įskaitant pridėtinės vertės mokestį (PVM).
Pirkėjo užsakymas laikomas pateiktu ir pradedamas vykdymui nedelsiant nuo mokėjimo įskaitymo į Pardavėjo sąskaitą. Pardavėjas apie Pirkėjo apmokėjimą ir Pirkėjo pateikto užsakymo patvirtinimą informuoja Pirkėją registracijoje nurodytu elektroniniu laišku.

Pardavėjas neatsako už mokėjimų pavedimų įvykdymą ir laik įskaitymą į Pardavėjo sąskaitą.

PVM sąskaitą – faktūrą Pardavėjas išrašo ir Pirkėjui pateikia Pirkėjo registracijos anketoje nurodytu elektroniniu paštu per 3 (tris) darbo dienas po prekių pristatymo.

Jei užsakymo apmokėjimą vykdote per el. bankininkystės sistemą, užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant. Jei pasirenkate kitą apmokėjimo būdą, pavyzdžiui,atsiskaitymą išankstine sąskaita – užsakymą pradėsime vykdyti po gauto apmokėjimo. Paprastai užsakymo tvirtinimas trunka ne ilgiau nei vieną darbo dieną, šventinėmis dienomis ir savaitgaliais užsakymai nevykdomi.

Norint pakeisti ar atšaukti užsakymą susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el.paštu info@helppro.lt arba telefonu +370 600 74008. Atšaukti/pakeisti užsakymą galima tik tada jeigu prekė dar nėra išsiųsta.