PRIETAISO PRISTATYMAS REMONTUI (KURJERIS)

Prietaiso paėmimą ir pristatymą remontui vykdome Visoje Lietuvoje. Negaiškite savo laiko pristatymui, mes tai padarysime saugiai, greitai ir patikimai. Pasirūpinkite tik, kad prietaisas būtų saugiai supakuotas. O jei neturite įpakavimo - informuokite apie tai mus. *Pristatymo būdai gali skirtis priklausomai nuo pasirinkto prekių tiekėjo, prietaiso. 

PREKĖS PARUOŠIMAS IŠSIUNTIMUI
Užpildžius užsakymo formą ir  atlikus mokėjimą už paslaugas, supakuokite savo sugedusį įrenginį. Supakuokite įrenginį saugiai, pagal įrangos pakavimo taisykles. Kai serviso darbuotojas užsakys kurjerį, kurjeris su Jumis susieks. Apie tai, kad Jums užsakyta siuntimo paslauga, būsite informuoti el. paštu. 

PREKĖS PAKAVIMAS
Siųsdami įrangą privalote supakuoti taip, kad ji būti apsaugota nuo transportavimo metu galimų pažeidimų. Siuntos, supakuotos į maišelius, poperines ar įvyniotas į plėvelę, nėra laikomos tinkamai supakuotomis ir siųsti nepriimamos. Mes rekomenduojame naudoti tik originalias pakuotes, jei tai įmanoma. Jei nėra originalios pakuotės, naudokite tvirtą dėžę ir užpildykite tuščias erdves apsaugine medžiaga (pvz., burbuline plėvele, putplasčiu), kad prietaisas nejudėtų siuntos metu.

PREKĖS PRISTATYMAS
Prekės pristatomos per 1–3 darbo dienas po užsakymo pateikimo. Kurjeris susisieks su Jumis telefonu ir suderins tinkamą pristatymo laiką. Kurjeris atvykęs priimti siuntos turės jau paruoštą siuntos etiketę. Jums siuntimo etikėtės klijuoti ant pakuotės nereiks. Kiekvienai siuntai suteikiame siuntos numerį. Jį suvedę skiltyje Sekti siuntas galėsite matyti, kur tiksliai yra Jūsų siunta. 

Jei negavote savo užsakymo per šiuos pristatymo terminus, susisiekite su mumis ir mes padėsime stebėti siuntą. Jei turite daugiau klausimų dėl pristatymo politikos, rašykite mums el. paštu: info@helppro.lt ir mūsų klientų aptarnavimo atstovas susisieks su Jumis.

Prekių pristatymą vykdome Visoje Lietuvoje. *Pristatymo būdai gali skirtis priklausomai nuo pasirinkto prekių tiekėjo, prekių. Užsakytos prekės pristatomos nurodytu adresu per terminą, kuris pateiktas prie kiekvienos prekės aprašymo. Dėl išsamesnės informacijos apie pristatymo sąlygas, terminus ir galimas išimtis kviečiame susipažinti su pirkimo-pardavimo sutartimi.

TRANSPORTAVIMO PASLAUGA SU VAIRUOTOJU

Jeigu pasirinkote transportavimo paslaugą su vairuotoju, koordinatorius susisieks su Jumis telefonu preliminariai per 1–8 darbo valandas nuo paslaugos apmokėjimo. Skambučio metu bus suderinta artimiausia galima vairuotojo atvykimo data prietaiso paėmimui.

PRIETAISO PARUOŠIMAS TRANSPORTAVIMUI
Prietaisas turi būti paruoštas transportavimui: jis turi būti išmontuotas iš įmontavimo vietos ir saugiai supakuotas. Jūs atsakote už tai, kad prietaisas būtų tinkamai paruoštas ir nekelia pavojaus transportavimo metu. Jei neturite originalios pakuotės: mūsų vairuotojas gali supakuoti prietaisą specialia burbuline plėvele, užtikrinant saugų transportavimą.

TRANSPORTAVIMO TERMINAI
Vairuotojas per 1–2 darbo dienas pristatys prietaisą į serviso centrą, kur jis bus perduotas meistrui diagnostikai ir remontui.

PRIETAISO GRĄŽINIMAS
Po remonto užbaigimo su Jumis susisieks mūsų koordinatorius ir suderins tinkamą dieną bei laiką prietaiso pristatymui atgal. Prietaisas bus pristatytas atgal tokiomis pačiomis sąlygomis, kaip buvo transportuotas į servisą. Jei pageidausite, vairuotojas padės išpakuoti prietaisą.

PAPILDOMOS SĄLYGOS DĖL TRANSPORTAVIMO
Vairuotojo skambutis prieš atvykimą: vairuotojas papildomai susisieks su Jumis telefonu likus 30–60 minučių iki atvykimo.

MEISTRAS Į NAMUS

Meistro vizitas dažniausiai suderinamas per 3-8 darbo val. nuo užsakymo pateikimo (vizito derinimas galimas tik gavus mokėjimą).